Моніторинг рівень навчальних досягнень учнів з 2015 по 2020 навчальні роки, здобувачі освіти 5-11 класів мають такі рівневі показники:
Предмет | Рівень навчальних досягнень | 2015-2016 н.р. | 2016-2017 н.р. | 2017-2018 н.р. | 2018-2019 н.р. | 2019-2020 н.р. | Висновок про якісний показник |
Українська мова | П.р. | 11-14,7% | 7-16% | 6-13,6% | 4-8% | - | Знизився на 2% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 31-41,3% | 25-55,4% | 23-52,3% | 25-52% | 40-58% | ||
Д.р. | 31-41,3% | 12-26,4% | 14-31,8% | 19-40% | 29-42% | ||
В.р. | 2-2,7% | 1-2,2% | 1-2,3% | - | - | ||
Якісний показник | 44% | 28,6% | 34,1% | 40% | 42% | ||
Українська література | П.р. | 5-6,7% | 7-15,5% | 5-11,5% | 1-2,1% | - | Знизився на 6% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 23-30,7% | 17-37,5% | 11-25,3% | 16-33,3% | 31-43,4% | ||
Д.р. | 31-41,3% | 18-40% | 25-56,3% | 25-52,1% | 26-39,8% | ||
В.р. | 16-21,3% | 3-7% | 3-6,9% | 6-12,5% | 12-16,8% | ||
Якісний показник | 62,6% | 47% | 63,2% | 64,6% | 56,6% | ||
Англійська мова | П.р. | 12-16% | 8-17,8% | 5-11,3% | 6-12,5% | 7 – 10,1% | Зріс на 9% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 36-48% | 20-44,5% | 22-50% | 25-52,2% | 31-44,9% | ||
Д.р. | 24-32% | 15-33,3% | 16-36,4% | 16-33,3% | 29-42,1% | ||
В.р. | 3-4% | 2-4,4% | 1-2,3% | 1-2,% | 2-2,9% | ||
Якісний показник | 36% | 37,7% | 38,7% | 35,3% | 45% | ||
Зарубіжна література | П.р. | 5-11,3% | 4-8,8% | 2-4,5% | 2-4,2% | - | Зріс на 9,1% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 19-42,7% | 21-45% | 9-20,2% | 8-16,7% | 31-44,9% | ||
Д.р. | 17-39,1% | 16-35,2% | 24-55,1% | 32-66,6% | 22-31,9% | ||
В.р. | 3-6,9% | 5-11% | 9-20,2% | 6-12,5% | 16-23,2% | ||
Якісний показник | 46% | 46,2% | 75,3% | 79,1% | 55,1% | ||
Математика/ Алгебра | П.р. | 8-10,6% | 6-16,3% | 8-18% | 7-14,1% | - | Знизився на 7,5% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 35-46,7% | 23-51% | 16-36% | 16-33,6% | 44-64,8% | ||
Д.р. | 29-38,7% | 15-33,3% | 18-41% | 25-52,2% | 24-33,8% | ||
В.р. | 3-4% | 1-2,2% | 2-5% | - | 1-1,4% | ||
Якісний показник | 42,7% | 35,5% | 46% | 52,2% | 35,2% | ||
Геометрія | П.р. | 2-11,8% | 2-8,6% | 9-35% | 7-22,4% | 1-2% | Зріс на 7,6% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 10-58,8% | 15-65% | 12-46% | 11-35,2% | 29-61% | ||
Д.р. | 5-29,4% | 6-26% | 5-19% | 13-42,4% | 18-37% | ||
В.р. | - | - | - | - | - | ||
Якісний показник | 29,4% | 26% | 19% | 42,4% | 37% | ||
Всесвітня історія | П.р. | 4-11,1% | 6-16,6% | 3-9% | 5-11,9% | - | Знизився на 11,4% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 12-33,3% | 15-41,6% | 13-39% | 14-33,3% | 31-55,8% | ||
Д.р. | 18-50% | 13-36,2% | 16-49% | 23-45,2% | 24-44,2% | ||
В.р. | 2-5,6% | 2-5,6% | 1-3% | - | - | ||
Якісний показник | 55,6% | 41,8% | 52% | 45,2% | 44,2% | ||
Історія України | П.р. | 6-15,8% | 4-10,8% | 2-5,7% | 4-10,8% | - | Зріс на 14,6% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 15-39,6% | 13-35,1% | 15-40,5% | 16-43,2% | 29-46,4% | ||
Д.р. | 14-36,8% | 18-48,6% | 17-45,7% | 17-46% | 27-52,8% | ||
В.р. | 3-7,8% | 2-5,5% | 3-8,1% | - | 4- 6,4% | ||
Якісний показник | 44,6% | 54,1% | 53,8% | 46% | 59,2% | ||
Географія | П.р. | - | 2-6,5% | 2-5,7% | 5-13% | - | Знизився на 3,8% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 15-55,6% | 15-48,4% | 15-40,5% | 12-32% | 33-59,4% | ||
Д.р. | 12-44,4% | 14-45,1% | 17-45,7% | 21-55% | 22-40,6% | ||
В.р. | - | - | 3-8,1% | - | - | ||
Якісний показник | 44,4% | 45,1% | 53,8% | 55% | 40,6% | ||
Біологія | П.р. | - | 1-2,8% | 1-3% | 2-4,8% | - | Знизився на 3,9% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 17-48,6% | 17-47,2% | 15-45% | 15-35,7% | 30-57% | ||
Д.р. | 18-51,4% | 18-50% | 17-51% | 25-59,5% | 24-45,6% | ||
В.р. | - | - | - | - | 1-1,9 % | ||
Якісний показник | 51,4% | 50% | 51% | 59,5% | 47,5% | ||
Фізика | П.р. | 3-10% | 1-3,4% | 8-18% | 2-6,4% | 3-6,5% | Знизився на 5,4% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 13-43,3% | 13-44,8% | 16-36% | 14-45,2% | 24-52,2% | ||
Д.р. | 12-40% | 13-44,8% | 18-41% | 15-48,4% | 19-41,3% | ||
В.р. | 2-6,7% | 2-7% | 2-5% | - | - | ||
Якісний показник | 46,7% | 51,8% | 46% | 48,4% | 41,3% | ||
Хімія | П.р. | 4-13,3% | 3-11% | 4-15,3% | 8-25,8% | 5-10,9% | Знизився на 5,2% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 14-46,7% | 18-64% | 14-53,8% | 12-38,7% | 25-54,3% | ||
Д.р. | 10-33,3% | 6-21,4% | 8-30,9% | 10-32,3% | 15-32,6% | ||
В.р. | 2-6,7% | 1-3,6% | - | 1 – 3,3% | 1-2,2% | ||
Якісний показник | 40% | 25% | 30,9% | 35,6% | 34,8% | ||
Інформатика | П.р. | 2-5,9% | 2-4,5% | - | - | - | Зріс на 6,5% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 13-38,3% | 19-42,3% | 8-18,2% | 12-25,2% | 26-37,7% | ||
Д.р. | 18-52,9% | 23-51% | 26-59,1% | 33-68,5% | 30-43,5% | ||
В.р. | 1-2,9% | 1-2,2% | 10-22,7% | 3 – 6,3% | 13-18,8% | ||
Якісний показник | 55,8% | 53,2% | 81,8% | 74,8% | 62,3% | ||
Правознавство | П.р. | 1-12,5% | 1-8,3% | 1-10% | - | - | Зріс на 2 5% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 5-62,5% | 2-16,6% | 5-50% | 4-57,1% | 8-50% | ||
Д.р. | 2-25% | 8-66,8% | 4-40% | 3-42,9% | 8-50% | ||
В.р. | - | 1-8,3% | - | - | - | ||
Якісний показник | 25% | 75,1% | 40% | 42,9% | 50% | ||
Природознавство | П.р. | 4-10,3% | - | - | - | 1-7,1% | Знизився на 20,6% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 13-33,3% | 2-22% | - | 1-16,7% | 8-57,1% | ||
Д.р. | 16-41,1% | 6-67% | 6-54,5% | 5-83,3% | 3-21,4% | ||
В.р. | 6-15,3 | 1-11% | 5-45,5% | - | 2-14,4% | ||
Якісний показник | 56,4% | 78% | 100% | 83,3% | 35,8% | ||
Трудове навчання | П.р. | - | - | - | - | Знизився на 18,9% (переважає достатній рівень) | |
С.р. | 2-3,3% | 2-5,3% | 2-4,5% | 1-2,6% | 12-22,2% | ||
Д.р. | 28-46% | 30-79% | 32-72,8% | 28-73,7% | 38-70,4% | ||
В.р. | 31-50,7% | 6-15,7% | 10-22,7% | 9-23,7% | 4-7,4% | ||
Якісний показник | 96,7% | 94,7% | 95,5% | 97,4% | 77,8% | ||
Технології | П.р. | - | - | - | - | Зріс на 4,1% (переважає достатній та високий рівні) | |
С.р. | 4-30,8% | - | 1-20% | 3-30% | 4-26,7% | ||
Д.р. | 7-53,8% | 8-100% | 4-80% | 3-30% | 5-33,3% | ||
В.р. | 2-15,4% | - | - | 4-40% | 6-40% | ||
Якісний показник | 69,2% | 100% | 80% | 70% | 73,3% | ||
Образотворче мистецтво | П.р. | - | - | - | - | Зріс на 5,6% (переважає достатній та високий рівні) | |
С.р. | 1-5,6% | 5-29,8% | 1-4% | - | - | ||
Д.р. | 14-77,7% | 11-63,8% | 6-24% | - | 11-29,7% | ||
В.р. | 3-16,7% | 1-6,4% | 18-72% | 24-100% | 26-70,3 | ||
Якісний показник | 94,4% | 70,2% | 96% | 100% | 100% | ||
Мистецтво | П.р. | 1-6,2% | - | - | - | - | Знизився на 3,2% (переважає середній та достатній рівні) |
С.р. | 5-31,2% | 5-29,8% | 4-36,4% | 7-29,2% | 13-40,6% | ||
Д.р. | 9-56,3% | 11-63,8% | 7-63,6% | 13-54,2% | 11-34,4% | ||
В.р. | 1-6,3% | 1-6,4% | - | 4-16,6% | 8-25% | ||
Якісний показник | 62,6% | 70,2% | 63,6% | 70,8% | 59,4% | ||
Фізична культура | П.р. | - | - | - | - | - | Зріс на 3,8% (переважає достатній та високий рівні) |
С.р. | 2-5,2% | 1-2,2% | - | - | 1-1,4% | ||
Д.р. | 8-20,4% | 9-20,5% | 7-16,7% | - | 13-18,8% | ||
В.р. | 29-74,4% | 34-77,3% | 35-83,3 | 47-100% | 55-79,8% | ||
Якісний показник | 94,8% | 97,7% | 100% | 100% | 98,6% | ||
Захист Вітчизни | П.р. | - | - | - | - | - | Знизився на 7,3% (переважає достатній та високий рівні) |
С.р. | 2-15,4% | 1-20% | - | - | 4-26,7% | ||
Д.р. | 5-38,5% | 3-60% | 3-100% | 3-75% | 5-33,3% | ||
В.р. | 6-46,1% | 1-20% | - | 1-25% | 6-40% | ||
Якісний показник | 84,6% | 80% | 100% | 100% | 77,3% |
Коментарi